fredag 13. februar 2009

Blogge det som blogges kan!

PT3 skal brukes til Lovikkavotter fra PT heftet vist.


Jeg har lenge drømt om å lage selbuvotter. I går kveld bladde sambo igjennom Raumagarn heftet og sier han virkelig ønsker seg ett par votter der. Så når jeg sto opp klokken 7 i dag klarte jeg ikke vente lengre. Jeg begynte på fingerløse selbuvotter. Har jeg ikke strikket selvbu (eller votter for den saks skyld) før skal jeg jammen meg få brynet meg på disse!
Tenkte vel egentlig ikke på at jeg skal strikke to.....
Mulig å få denne mannen med på votte"kjøpet"? Sist men ikke minst. Forget-me-not sjal av Evelyn Clark skal det bli av Dalesjalgarnet mitt. Det var mitt aller første sjalprosjekt som jeg ga opp fordi jeg syns det var for vanskelig. Nå syns jeg ikke dalesjalet er så fint lengre men tror garnet blir flott på forget-me-not mønsteret.


Da tror jeg at jeg skal klare meg under vm :)
Oppsummerer:
*1 par selbuvotter med fingerløse topper
* 1 par lovikkavotter
* 1 Forget-me-not sjal.










1 kommentar:

Fjellrosa sa...

NICEEEEE glder meg og se om du klarer dette!!! LYkke til!!