torsdag 15. januar 2009

Helluen folkens!! Nå er det mindre en måned til VM i vinter!!! Har dere fått på plass planene om hva prosjekt VM strikk skal være????? For de som vil være med på pall trekninge på a bilde før, gjerne underveis, og etter!! Bilde FØR må taes tidligst 13 februar og ETTER bilde skal være blogget innen 1 mars!! Dette for at man skal se at dette ikke er en ufo Gleder meg masse til og sette igang, enda vet jeg ikke helt 100% hva jeg skal strikke - men det er nesten i boks!! Lykke Til!!

4 kommentarer:

Pillen sa...

Jeg tror nok det blir ett sjal på meg. Men jeg vet ikke helt hvilket mønster enda...

jogusi sa...

På meg blir det sokker tror jeg. Skal ta bilde av garnet når det nærmer seg. Kanskje det blir noen lapper til et teppe jeg holder på med også. Får se hvor mye jeg rekker. Gleder meg.

Fjellrosa sa...

Gleder meg og se!!!! Og gleder meg og følge VM

nragnhild sa...

Her blir det genseren som må vente med start helt til da ;)